לייעוץ ראשוני

ייצוג נפגעים מרשלנות רפואית בטיפולי שיניים

על ידי עו"ד דנית סהר המתמחה בתחום

יחס אישי

מעניקים יחס אישי לכל אחת מלקחותינו

מידע מלא

מספקים ללקוח את כל מה שהוא צריך לדעת

שמירה עליכם

שומרים על הזכויות שלכם לאורך כל הדרך

ניסיון וידע

ידע של למעלה מ-10 שנים ברפואת שיניים

עובדים עם רופאים

עובדים עם מגוון הרופאים המובילים בישראל

צריכים סיוע ושמירת כל הזכויות שלכם?

אני כאן בשבילכם!

תביעות רשלנות רפואית בטיפולי שיניים עוסקות במקרים בהם נגרם לחולה נזק כתוצאה מטיפול בלתי מיומן ורשלני. למשל, אי ביצוע בדיקת CT לפני ביצוע שתלים, מה שעלול לגרום לפגיעה בשורש בעת התקנת השתל, שתוצאתו נזק עיצבי בלתי הפיך, אי מתן הסבר לחולה אודות הטיפול והסיכונים הטמונים בו וכיו"ב. כמו כן, קיימות לא מעט תביעות לגבי רשלנות רפואית של רופאים מרדימים במהלך טיפולי שיניים.

מקרים שטיפלנו בהצלחה

לקוח פנה אלינו בגין טיפול שיניים שכשל. לאחר בדיקת המקרה סברנו כי שיניו נעקרו ללא הצדקה ובוצעו לו שתלים מרובים שכשלו עקב אי התאמה של הטיפול המוצע לנתונים של הלקוח. לאחר הגשת חוות דעת רפואית וניהול מו"מ עם חברת הביטוח של הרופא השגנו ללקוח פיצוי כולל של 375,000 ₪.

גברת כבת 55 אשר טופלה על ידי רופאי שיניים שביצעו בפיה השתלות. ביצוע ההשתלות לא לווה בטיפול אנטיביוטי מונע ולמרות תלונות חוזרות ונשנות הלקוחה לא הופנתה לבית חולים. בסופו של יום הסתבר כי נגרם זיהום אשר התפשט גם למוח וללקוחה נגרם נזק נוירולוגי צמית. לאחר משא ומתן הצלחנו להשיג ללקוחה פיצוי בסך 450,000 ₪ וזאת מעבר לקצבת נכות כללית.

לקוחה שפנתה אלי בעקבות פנייתה לרופא השיניים לצורך טיפול שיקומי בפיה, לאחר שחשה בשן מתנדנדת בפיה. בתחילת הטיפול שעלותו הייתה כ-20 אלף ₪ נערך לה תכנית טיפול להתקנת 2 שיניים תותבות זמניות וקבועות.אולם בסיום הטיפול ולאור אי שביעות רצונה של המטופלת, היא פנתה לקבלת אבחון והצעה לטיפול שיקומי במרפאת שיניים אחרת, שם אובחנה כנזקקת לטיפול שיקומי בעקבות טיפול רופא השיניים הקודם בעלות של כ-83,000 ₪.במסגרת התביעה טענה המטופלת בין היתר, כי טיפול השיניים שביצע בה הרופא היה רשלני שהוביל לנזקים קשים בפיה, וציינה כי בתחילת הטיפול רופא השיניים עקב שיניים בפיה, לאחר מכן ביצע לה בלסת העליונה שן תותבת זמנית אך היא התקשתה להסתגל אליה והתקשתה בדיבור.

לכן בית המשפט ציין כי מדבריו של המומחה עלה באופן חד משמעי "כי הטיפול שבוצע ע"י הנתבע בתובעת היה שגוי מאוד ולא עומד בסטנדרטים המקובלים של רופא שיניים סביר", וקבע כי במקרה זה המטופלת הוכיחה הטיפול הרפואי שניתן לה היה רשלני, וכי הטיפולים שקיבלה מרופא השיניים חרגו מהטיפול של הרופא הסביר ומהווים רשלנות רפואי.

לאור זאת פסק בית המשפט לטובת המטופלת פיצויים בסך של כ-68,000 ש"ח שכללו בין היתר: עלות שיקום הפה סך של כ-12,000 ₪ פיצוי בגין נזקיה הלא ממוניים בסך 36,000 ₪, הוצאות רפואיות בסך 4,000 ₪, הפסד השתכרות לעתיד בסך 5,000 ₪, וכן חייב את הרופא להשיב לה את התמורה ששילמה לו המטופלת עבור הטיפול בסך של כ-11,000 ₪.

לייעוץ חינם התקשרו או השאירו פרטים